رسیدگی به شکایات ارباب رجوع
مسئول رسیدگی به شکایات: سرکار خانم مریم راستی
شماره تماس: 07152627455 الی 59
داخلی: 107
مراجعین گرامی شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت، به یکی از روشهای زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل فرمائید.
سایت شبکه: فرم الکترونیکی رسیدگی به شکایات (کلیک نمایید)
مراجعه حضوری: مراجعه به دفتر رسیدگی به شکایات در ساعات اداری
مکاتبه ای: شما می توانید مراتب را با ذکر نام و شماره تماس (در صورت تمایل به دریافت پاسخ)، در فرم های موجود در طبقات ثبت نموده و در صندوق رسیدگی به شکایات (ورودی ساختمان شبکه) بیندازید.
پیامک: ارسال پیامک به شماره 09171816712
قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد.