رسیدگی به شکایات

مسئول واحد : سرکارخانم مریم راستی
 
 
 
واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان خنج  در طول هفته و طی ساعات اداری آماده دریافت و رسیدگی به شکایات همشهریان عزیز و نیز همکاران محترم می باشد. ضمن آرزوی سلامتی برای شما عزیزان، چنانچه در طول دریافت خدمات با مواردی چون بدرفتاری، کم کاری و سهل انگاری ، راهنمایی غیر مسئولانه بیمار جهت مراجعه به مراکز درمانی دیگر، اشتباهات و خطاهای پزشکی و پرستاری و احیاناً بی توجهی به حفظ موازین شرعی بیماران ، دریافت تعرفه بیش از حد قانونی یا خارج از حد قانونی تعیین شده مواجه شدید ، می توانید شکایات خود را  طی تماس تلفنی، مراجعه حضوری، پست الکترونیک یا  نامه دستی به واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان خنج ارائه نمایید.
( در بیمارستان در مرحله اول به واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان مراجعه نمایید و در صورت عدم دریافت پاسخ قانع کننده، موضوع را  به شبکه بهداشت و درمان  منعکس نمایید).
در صورت داشتن شکایت لطفا فرم شکایت را از
اینجا دانلود نموده و پس از تکمیل به صورت دستی یا پست الکترونیک به واحد رسیدگی به شکایات ارسال نمایید. شما می توانید فرایند رسیدگی به شکایات را از اینجا مشاهده و دانلود نمایید. 
فرم رسیدگی به شکایات
دریافت فرم الکترونیک شکایات

آدرس واحد رسیگی به شکایات: خنج- ساختمان شبکه بهداشت و درمان-  طبقه دوم-  واحد رسیگی به شکایات کد پستی 7443137174
شماره تماس: 59-07152627455 داخلی 120
شماره فاکس: 07152627462
آدرس اینترنتی:
http://khonj.sums.ac.ir
پست الكترونيك:
khonjnezar@sums.ac.ir

همشهریان عزیز شکایات  خود در زمینه بهداشت محیط و اماکن و مواد غذایی را می توانید با سامانه  یا شماره تلفن 1490 در میان بگذارید.
ورود به سامانه 1490
شبکه بهداشت و درمان خنج
59-07152627455
07152627462
 7443137174

 

تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1394-3-3 10:50        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ